همایش فضای مجازی ، فرصت ها و چالش ها در دانشگاه پیام نور مرکز خلخال برگزار گردید.

همایش فضای مجازی، فرصت ها و چالش ها با حضور دکتر ربیعی عضو هیت علمی دانشگاه و جناب آقای رمضان پور ریاست محترم دادگستری  شهرستان خلخال در سالن سردار شهید پستی دانشگاه پیام نور مرکز خلخال برگزار شد، در این همایش ابتدا دکتر فرهنگ ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز خلخال ضمن عرض خیرمقدم به حضار محترم، هدف از برگزاری این همایش را آگاه سازی جوانان و خانواده ها جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانستند.

دکتر ربیعی در سخنانی ضمن تقدیر از دانشگاه پیام نور مرکز خلخال جهت برگزاری این همایش نقش خانواده ها ، آموزش و پرورش ، دانشگاهها و همچنین سازمانهای فرهنگی را در حوزه آموزش های لازم در این خصوص اساسی برشمردند. دکتر ربیعی در ادامه با استفاده از اسلایدها نحوه استفاده از فضای مجازی، بایدها و نبایدها و همچنین هشدارهای لازم را در جهت پیشگیری از گرفتار شدن در آفت های آن را توضیح دادند.

در ادامه همایش جناب آقای رمضان پور ریاست محترم دادگستری شهرستان خلخال گفت خانواده ها باید در حوزه فضای مجازی خیلی آگاه باشند تا آبروی چندین ساله خانواده خود در اجتماع را از روی ناآگاهی به باد ندهند. ایشان در ادامه با بهره گیری از پرونده های موجود در دادگستری گرفتاریها و عواقب سنگین در این خصوص را تشریح نمودند. ریاست محترم دادگستری نیز از تلاشهای دانشگاه پیام نور مرکز خلخال در جهت فرهنگ سازی و آموزش در این حوزه قدردانی کردند.

پخش کلیپ از توصیه های مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی و پرسش و پاسخ دانشجویان از کارشناسان همایش از برنامه های دیگر این همایش بود.













 
امتیاز دهی