رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبر داد: پذیرش دانشجو بدون آزمون برای نوبت بهمن ماه 1400 دانشگاه پیام نور رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی این دانشگاه  برای نوبت بهمن ماه  1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد فدائیان عنوان کرد: آن دسته از داوطلبینی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور نشده اند می توانند از 14 آذر ماه الی 20 آذرماه 1400،  با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی:  
www.sanjesh.org  ضمن مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو نوبت بهمن ماه، رشته های دارای ظرفیت دانشگاه پیام نور را انتخاب نمایند.

ایشان ادامه داد، دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و استان اردبیل با داشتن 13 مرکز/ واحد و 146 رشته محل و با داشتن روش آموزش نوین ترکیبی، فرصت ادامه تحصیل را برای بسیاری از کسانی که امکان تحصیل به روش های سنتی را ندارند فراهم آورده است. دکتر فدائیان با اشاره به اینکه تحصیل در دانشگاه پیام نور با داشتن منابع غنی درسی و آزمون های چهارگزینه ای و استاندارد، موجب شده تا همواره درصد قابل قبولی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در آزمون های تحصیلات تکمیلی، وکالت، قضاوت، استخدامی و ... قبول شده و حائز رتبه برتر گردند.


 
 
امتیاز دهی