میان ترم نیمسال دوم
 
با کارکنان اداری و علمی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر تقی زاده در جلسه همفکری کارکنان علمی و اداری دانشگاه پیام نور استان اردبیل بر استفاده از تمام ظرفیت خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور تاکید کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به رویکردهای مختلف مجلس و وزارت علوم نسبت به دانشگاه پیام نور، اشاره کردند موضوع ساماندهی به خود دانشگاه پیام نور سپرده شود.

دکتر تقی زاده اظهار امیدواری کردند با به سرانجام رسیدن طرح تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در مجلس، مشکل این عزیزان هم حل شود.

دکتر تقی زاده گریزی به رفاهیات کارکنان زده و اظهار امیدواری کردند با بهبود وضعیت دانشگاه نسبت به برقراری اضافه کاری اقدام شود. وی افزود تغییر بانک عامل که در مرحله نهایی قرار دارد و اختصاص وام به کارکنان موجب گشایش امور کارکنان شود.

رئیس دانشگاه پیام نور به موضوع سیستمی شدن فرایند ارتقا و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی در سامانه گلستان اشاره کردند که این امر موجب کاهش زمان رسیدگی به تقاضای همکاران به کمتر از ۳ ماه خواهد شد.

در پایان دکتر تقی زاده افزودند: با همدلی و همکاری یکدیگر و با تعامل با نهادهای بالادستی از ساحت دانشگاه صیانت خواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار، کارکنان موضوعاتی چون تبدیل وضعیت از شرکتی به قراردادی، قراردادی به پیمانی، تخصیص اضافه کاری، ارتقای معیشت را مطرح کرده و اعضای علمی نیز بر تسریع در ارتقاها و تبدیل وضعیت، انتقال توام با عزت اعضای علمی و حفظ جایگاه دانشگاه، توسعه رشته ها در همه گروه‌ها، حذف محدودیتها و موانع تاکید کردند
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر